Sunday, 25 October 2009

My Life Is My Adventure :D

http://www.GraffitiGen.com/ - Graffiti Creator
http://www.GraffitiGen.com/ - Graffiti Creator - MySpace Layouts - Free League Management

Normalkah saya , jika saya menyisir rambut saya ?


argghh . duhh male bgt dhe gueee . jd nyaa nie . tw ga sii kleann ! . kn plajaran fiss nieee . pas blajar rumus katroolll . mla guee gaa ngertii lagiie . yaa udahhh gueee ambill sisir gueee . ehh pas guee nyisirrr . ga tao nyasar dari mna tu suaraa . putrii ! nyisir nya ntar rumus jaaa blon tntu bisaaa . ya udaahh guee d ktawaiin sma si Mr.o ! . sial ! sebel benge gueeeee ! . pdahaall knn normal" ja gueee nyisir rambutt ! kok mreka jadii sewot siee ?! arghhh ! lalluu si rudiii nyamperinn guee ga tww nyasar darrii mna . llu dy blangg sbarr - sbarr . gue g bisa sbar . guee da pnasss benge sma si Mr.o . arghhh ! npaa yaa setiapp guee nyisir atoo ngaca bnykk yang swot sieee . ampek tw g sie klean !! . guee ampekk brantemm ma shabat guee ! matii dahh cuma gra" nyisir n kacaa . alamak !! . keanak-anakan benge guee .. tu laa gra" gue trlalu ambil htii . pdahal dy kek nyaa cumaaa maen" lallu guee kasarinn dy gituu dehh . tp gpp laaa . msa lalu . dy jugaa da gaa ungkit" kok . hhaaa . =] .
s
ya udaah deh guee ke toilett ajaa . bebas kn gue nyisirrr . muahahahhaah . akhirnyaaa guee bebasss . =] . hahahah . lallu guee ambill secabik kertas . ya udah gue gambarr kejadiann tadii .
pas guee nunnggu ampek plajarann Masuk . lha ilahh . si sakti nyosorr dy blang caperr . tp ga da ygg pduliii . kwakwkwa . duhh . mkin pnasss gueeeee . arghhh . mampus dahh . llu guee n dkk . d pnggill paduss . llu
i sktii bujuk" ak . laluu dy nannya npa si putri . g da ygg jwabb . ywdd gue byasa jaa . hahhhhh . memangg hidupp tuu susahh yaa !!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Memang terasa sakit . tapi ak ga bs bwat bnyak !

Sebenernya ak pun ga tw hrus d mna mulai nya . awal nya si biasa aja . tp kok lama" ak ngerasa senang yaa dekat dia ? ak ga tw ak suka atw cuma perasaan sesaat ma dia . tapi ini semua membingungkan ak ! sebener nya ak ga mau ini kejadian tapi gimana lagi ni sudah terlanjur ! dan ak ga bisa lari lagi . dan akhirnya ak cerita ma iia tentang smua ini . soal nya ak ga kuat nahan perasaan ini sendirian, tp dia smakin hari smakin aneh . dalam benakku bertanya . kenapa dia ? apa da yang slah ma ak ? . atw gy mna ? ak pun tw dia ga prna nyimpan perasaan ma ak . tp ak slalu coba bwat dy suka ma ak . tp setiap kali ak melihat senyuman nya , ak merasa beda . ni perasaan "GR" atw memang ada sesuatu ? ak ga ngerti dengan smua ini ! ku coba utk membuat semua nya lebih ringan tp ak ga bisa . ini terlalu berat bgt . ak ga tw hrus gimana . mungkin jalan terbaik nya mengubur perasaan ini dalam" hingga tiada satupun org yangg tauu tentangg perasaan yang ku pendam selama ini . memang rasa nya sakit sekali tapi memng ini yg trbaik buat ak dan dia . =[

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taukah anda ?! jika kelakuan anda bwat saya kesal ?!

waa . hri nie gua kesel benge . mank ia awal nya kesalahan gua ygg rubah perjanjian ny . tp ngerti sekek npa ?! . gara" orang tua q niee ! tw ga si masa gara" gua pilek ja ! da dilarang kesana kesini ! mampus ja gua ! cpd . dn gua mutusin utk jmput rainn . da ghetooo kita pergi ke mm . gua telfon acong . dia msi d rmh . astgaaaaaaaa . akirny gua nngu acongg d "CT" pas wktu nngu sms rcha masukk . ak g mw blanjaa . pr com lbi penting . walamk . mampus daa guaa . mank gua smpat emosi . tp ya ud laaaa . gua ma rain nngu aconggg kurang lebi 1 jammm . huhhhhh ! malas bgt guaa . tp mw gy mna lagiii ?! ga da pilihann . ywd dehh kita ke HYPERMART! eh tba" acongg blang ke guaa kata ny . eh poett si joan da mw datang ! . ywd klean jemput dy laa . ok kata mereka . pas ud mreka datang sma" . mari kita belanja. pas gua lagiii blanjja . gilla ja si joann . setiap barang yg gua ambill mala dy attur" . putri ! kenpa si ambil yang bermerek ! mahal tw ! kata nya ma gua ! walamk . ni ank perhitungan bgt . gua ama acong ja ampek bngungg . pas kita nyari sosis kita ketemu hann n kel nyaa . hahah . pas benge . klo ga sala kita jugaaa ketemu juan ma victor . yo weis laa . ahahah . kring" . telf pun bnyi . mampus gua ni psti papa . yaaa dnn saudara: dugaan gu benar se kli . pas gua ankt dy da marah" kata ny . lama bgt kmu . kmu kn tw kmu tu akid . haduh malas ny kna marah !. ya uda laaaa . gua lngsung caooo pulangg ! mmnggg gua bnci sabtu ini !!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Serasa saya ingin sumpal mulut anda !

bt gua . kek nya hbis kta" gua bwat ngelawan kata" dy . gila ja anak baru umur 11 thn bisa maki" gua ? mantap ja ! . duhh kontroll deh emosi guaa ! . mala yang paling bwat gua kesel 100% mala sahabat gua belaiin dy . beughhh ! . pngennnnn bner" deh sumpal mulut itu anak !gila ja mulut nya da kek kreta api ngerocos teruss !!! . setiap perkataaan guaaa dia jawab terus . spa coba ygg ga ESMOSI ? apa lagii ygg bwat gua ga tahan judes nya itu looo ! . da laaaa . sbenernya gua cape ladenin dy . tp gua ga mw kalah donkkk ! masa thu anak bisa suka" nya ma gua ! ngelunjak ntar !! . da ckup sbar gua ma diaa . kalii nie ga da kata sabar !!! awas ja luu ! kena lu ma gua ntarr !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Masakan kita hancur !

Jadi gini niee . kita kan da tgas masak sama guru kesenian . wlah . mati da gua . gua ga biasa masak . jd nyaa kan tugas gua ma rain rendam mie ny nie . eh pas kita rendam . kita kelamaan rendam ny jd mie ny lembek . yahh kita knaa marah deh . hufth T_T . llu kan kita mw masak bumbu" nya . eh kita lupa . klo misalkan yg dluan d goreng itu harus ny telur dluu . mati dahh . kna marah lagi nie kita . huffthh . tp gpp laa . eh pas kita coba mie nyaa . rasa ny tawar bgtt . duhh d tmbaiin merica 2 ssendk . mati dehh . dlam hti gua ni bnyk amirr , pdes ga yaa ? . ywd deh gua rsa . ehhh pas gua rsa mti dehh . mw nngis gua mkan ny .pddes bngee :( . gua buang dehh . duhhh . klo tw gnii hrus ny mreka ikud saran guaaa tmbain kecap . sial !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gua ga mau kehilangan loe !

perang
bsar bwat guaa . gua sekarang ga tw mw ngapaenn ! guaaa bru tww klo msalkn dy pnghalang bwat guaa dpetin eloo . tp guaa gtww cra ny gi mna dpetin loee . gua ga mw rusak nie smwa ygg da gua bngun dri awall . tp gua jugaa ga bisa nhan perasaan niee ! gua da terlanjur syg bgt ma loo . dn bgi guaa . guaa ga bss lupain nie smwa . gua ga thannn sma smwaa . gua tw gua slah dri awalll nyaa ! . ni ygg bwat gua ga bs maafin dri gua ygg ga bs brhenti suka ma loo , klo gua bisa putar wktu dri awal . gua bkal hindari smwa perasaan niee . tp d satu sisi guaa jugaa ga mww . krna rsa niee trlalu indah bwat guee . jd mw nya gua nie paa sii ? gua sndiri ja bngungg . ga da stu pun org ygg ngrti prasaan guaa . jwaban mreka itu" jaaa . slaen niee . gua juga hrus nyembunyiin nie prasaan . mati ja loee klo mreka tw ! . huftthhh . mnk ssh klo gnii !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cinta Dalam hati .

mungkin ini memang jalan takdirku . mengagumi tanpa di cintai . tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia . dengan hidupmu . telah lama kupendam perasaan itu . menunggu hatimu menyambut diriku . tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah bahagia untukku, ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku . dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya .
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja . tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya .
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja . T_T
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Semuanya berakhir .

T.T . akuu da capee . hufthhh . aku lebihh milih nyera dari pada beeginii . wktuu q smua da ku serah kan . tapi apa nyata ny ? smua sia" . ga da hasil sedikit pun . smua yg uda aku buat smua udaa hancurr . jd buat apa d bangun lg klo msa kn akir nya sama juggaa ? seharus na ak da berrfikir seperti niee sejak prtama x ak buat rncana nieee . :( . betapa bodoh nyaa ak ygg ga prna sadar bahwa perassaan ny tu ga prna berubahh , lebihh baee ak tinggalkan skrg juggaa . dri padaaa beharap pada harapan kosong . dan menyesal di akhir nanti ? ya kn ? kenpa laa niee hruss trjadii . ? hrus nyaa ak ga blehh kasih perhtian lebih sama diaa . dia pun ga prnaaa sadar akan perhatian ygg ak ksi ma dia . dia anggap biasa" ja tuu . ga da spesial mungkin bagii dy . yaa kn ? klo ghetoo bdo x akk ygg brhrap" dy sadar akan prasaan q . sampek kpan pun dy ga bkal sadar putri bodoh !!! . loakk ja kaw berhrp sama diaa . hrapan tu kosonggg . ga kan prna ada isii . jadii ga usa ngarepin hati nya . atw pun ngarepin dia bkal jd milik mu suatu saad nnti . percumaa !!T_T

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AKU NYERAH !

bayangin la perasaan aku kek mna , sakitt ! tiap kali aku baca , tiap kali aku liat , kok begini jadi nyaaa , apa aku terlalu jahat untuk suka sama diaa ? aku pun tau awal nya jugaa ga maksut kek gini , aku cuma ingin dekat , tapi knapa aku jadi suka ma dia , ini ga wajar , aku coba untuk menjauhkan diri tapi aku ga bisa , kenapa Aku ni ? , kok aku jadi egois ? , aku juga hmpir nngis setiap kata" yg di tulis sama cewe ituu , apa iah ? kenpa bgtu ? masa setega itu ? . tapiii , aku coba utk ga percaya , tp kok akir" ini kita ym-an dia agak cuek ? hari ini jaaaa , dia off tnpa pamit ato apa gt , tega bgt , apa aku da salh ? apa knapa ? , ato sifat ku yg mngkin kurang bagus , ahh pusing , di fikiran ku masih ada 2 cwe ygg sllu buat aku bingung apa iya cwe 1 n ke 2 sgt mngharapkan dia ? ,

2 comments: